onsdag 19 november 2008

Agility och snö...

Ja det är sant! Jag har varit iväg och tränat agility i snö... Var lite halkigt men det funkade ändå. Eftersom jag ska tävla på söndag så behövdes det lite träning kände jag. Och nu börjar vi nog komma underfund med hur vi ska få bort Pontiis skällande... Det kan funka, med mycke träning och att vara stenhård och konsekvent med det... Jag får hålla tummarna att det går någorlunda bra på söndag. Det är tre tävlingar jag ska vara med i, antar att han kommer att vara lite trött och okoncentrerad den sista, men det får jag räkna med.

Imorrn ska jag hem till Annelie och kolla på film. Vi ska se "Sex in the city". Har ju redan sett den, men den är såååå värd att se igen! Hon har inte sett den, så vi ska se den nu iaf. Ska bli kul att se lilla Emma igen också. Ja, hon har fått ett namn nu! Emma blir superbra på henne!

Nej nu ska jag nog hoppa i säng... Är skittrött... är inte bara Pontii som blir trött av agility, tar på mattes psyke också!

Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar efter Dig, skynda dig hit! :-)