tisdag 11 november 2008

Flitiga jag!

Idag tog jag äntligen tag i städningen som har blivit lidande alldeles för länge nu. Såg ut som ett helvete här. Hundhår i alla hörn, grus överallt, blod på golvet efter att jag råkat klippa Pontii i pulpan... Ett riktigt råttbo kan ja säga att det kändes som här!

Men nu har jag storstädat, dammtorkat, dammsugit och torkat golv. Har lite tvätt att slänga in i garderoben kvar bara. Och slänga i nya sängkläder i sängen. Det är såååå nice med nystädat. Som jag frågat mig förut... Varför gör man det inte oftare? Det tog ungefär 1,5 timme. Så det borde man ju klara av tycker ja!

Läste en kompis blogg för längesen och tänkte sno hennes idé, hoppas hon inte misstycker. Hon ställde sig frågan vilka det är som läser bloggen? Man ser att folk är in, men inte alla lämnar nån kommentar! Så ni som läser bloggen skriv gärna en kommentar, även ni som jag vet. Har ni egen blogg (och då är det ni som jag inte har länkat till självklart) skriv gärna adressen också! Är ni helt okända människor för mig, skriv gärna vart ni bor och hur ni kommit in på min blogg!

Nu kanske det blev mycke att hålla reda på, men iaf!

Nu ska ja sticka iväg till jobbet en sväng, sen blire långpromenix me vovven!

Kram kram!

3 kommentarer:

Sussi sa...

jag är in här varje dag because I love you!
:)

Anonym sa...

Jag skriver nudå :) fast du vet ju att jag är in..men va tusan.
Puss på däää

Anonym sa...

oj va du sliter :) Johan P