söndag 31 maj 2009

Lite kort på den underbara!





Hitills har det mesta gått bra, imorse vakna jag och upptäckte att jag inte varit ut på hela natten med henne. Och när jag kollade på henne i buren så låg hon utsträckt på rygg och såg ut att fortfarande sova gott! Fick dra ut henne ur buren för att gå och kissa... Det är min tjej det! 

Men sen när vi kom hem till mamma och pappa idag så kissade hon tre gånger inne och bajsa en gång... hm... skum kicka det där. Få se hur det går inatt då. Kanske bara var att hon inte var hemma antar jag... Får hoppas på det! 

Nu ska jag iaf lägga mig och sova och hålla tummarna att hon är lika duktig inatt också! 

Har inte fått några saker söndertuggade heller än... kors i taket! Håller henne med leksaker hela tiden så att hon inte ska ha tid att bita sönder andra saker... Idag hade hon dock lite förkärlek till att gnaga på mina sladdar.... Men jag tror att hon fatta efter tag att det inte var ok. Återstår att se! =)

Natti natti! 

3 kommentarer:

Sussi sa...

Fina Funky, längtar tills jag får se henne.

Kram kram!

fia sa...

Gud så sööööt!!!!

Sofie sa...

Vilken sötis!!
Kram kram