tisdag 26 maj 2009

Superduper vecka!

Den här veckan verkar vara min vecka! Bara roliga saker har hänt hitills, och mer kommer det! 

Veckan började faktiskt redan i lördags. Var på Emmas dop då. Den lilla sötingen sov igenom hela dopet, förutom när hon fick vattnet på huvudet, då vakna hon till för att sen somna om i Kents famn igen. Inge gråt och skrik. Imponerande! 


söndagen var jag iväg och körde agility på tävlingen. Gick väl si så där. Första: för laddad hund för att kunna göra nått bra av det. Andra: Helt ok, har film på det. Tredje: För trött hund för att kunna göra nått bra av det... 




I måndags kom mina nya vitvaror. En snubbe från Elon kom hit och installerade allt åt mig. Så nu har jag allt nytt här. Har redan hunnit köra en diskmaskin, helt underbart att slippa diska! Skulle väl egentligen visat kort på dom nya grejerna... men det är ju mindre intressant egentligen... Ha ha! 

Idag har jag varit till Borlänge och ordnat och fixat med lite grejer. Handlat lite resekost för resan imorgon. Köpt en krok man sätter i bakluckan så man kan ha vädringsöppet där bak. Så typiskt när man kostar på sig att köpa grindar till bilen så går inte bilen att låsa när man har bakluckan öppen! Men kroken hjälper iaf litegrann! Så nu kan jag låsa bilen! 

Idag ringde även min chef i Leksand med glädjande besked gällande min lön! Så han förgyllde min vecka ännu lite till! 

Sen är det ju i övermorgon. Då äntligen får jag ta hem min lilla lurvtott! Ska bli helt underbart! Vi  (jag och Lena) sticker som sagt till Götet imorgon och sen vidare till Danmark på torsdag. Kommer hem tidigt på fredagmorgon, typ runt fyra fem. Så får hoppas Funky är lite trött så matte får sova lite iaf. 


På torsdag är hon äntligen min! 

Så nästa uppdatering som kommer från mig kommer nog att endast innehålla foton på Funky... =)

Tack och hej från en superduper glad tjej! 

1 kommentar:

Sofie sa...

Va kul Jenny! Vilken toppenvecka =)
Kör försiktigt neråt Sverige.

Kram kram