söndag 3 maj 2009

Kojimas Funky Feet!

Nu har jag fått reda på vilken valp jag får. Och hon heter som sagt Kojimas Funky Feet. Jag och Marit satt och pratade om namnen idag när jag var där och hälsade på och kom på att Funky skulle vara ett passade namn på en hund med tanke på att jag dansar. Så är det ju kul att hon heter Funky Feet också! =)

Så nu är det verkligen verklighet! Snart är hon här! 




Visst är hon väl vacker! Fast det är ju alla valpar... Ha ha ha! 

Åh hur ska man kunna sova nu då... Kommer nog inte att kunna sova på tre veckor nu... och ju närmare jag kommer att komma vecka 22 desto mindre kommer jag att sova... Så ser ni en zombie Jenny ute och går med Pontii så bli inte rädda! =)

Tack o hej från en superglad tjej! 


4 kommentarer:

Sussi sa...

hihi, vad söt hon är...

Fia sa...

Jag döööör av avundsjuka!!!!!!!!!!

ivaron sa...

Grattis till tillökningen :-)
en riktig söting är hon!

ivaron sa...

kom just på att Funky och Pontii nästan rimmar :-)
Ska bli kul att se lilla Funky sen, såg att du ringt häromdagen, jag jobbar ju nu och glömmer alltid att ringa upp sen. Sorry