tisdag 16 december 2008

Testas...

Fick brev idag från Svenska Kennelklubben... Pontii ska genomgå en test inför utredningen om utfallet han gjorde på tävlingen... Snacka om nervös jag börjar bli redan nu och vi har inte ens bokat nån tid. Är nån brukssnubbe i Ludvika som ska göra testet... Jag hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att Pontii klarar testet. Frågade Lena nu om hon kunde vara den som förde Pontii under testet, för jag kommer att vara alldeles för nervös och det kommer nog att påverka Pontii. Men antagligen får man inte göra så... Usch... Tänk om han inte blir godkänd... Då är det slut på tävling för oss! Tror jag iaf... Dom är ju inte som informativa när det gäller vad som kommer att hända... Det visar sig...

Imorrn har jag iaf sista lektionen för den här terminen. Ska bli skönt att få lite lov. Ska väl jobba lite extra på Rätt Pris som vanligt, men annars är jag ledig.

Ikväll har vi också julfest med jobbet. Men det blir nog tidigt för mig eftersom jag ska upp och jobba.

Nej usch... kände inte alls för att skriva nått här idag... Blev så nedstämd av brevet...

Hörs en annan dag...

1 kommentar:

Sussi sa...

Det kommer gå bra. När det väl gäller så kommer du vara så fokuserad och Pontii kommer känna att det inte är läge att dampa sig. Så han kommer inte göra bort sig.

Kram på dig!