måndag 1 december 2008

Helgen...

Helgen gick i jobbets tecken kändes det som. Jobbade förmiddag både lördag och söndag. Inte kul att gå upp så tidigt på helgen när man är ledig. Men pengarna behövs ju, så det finns inte så mycket annat att göra!

Trots att jag jobbade tidigt så hamnade jag på husgunget. Höll på hela lördageftermiddagen att ragga nån att gå ut med. Det var lite svårt. Antingen var det jobb, barn eller sjukdomar som hindrade folk. Men som från ingenstans får jag ett mess på mobilen från en tjej som jag känner igen sen jag var tillsammans med exet. Hanna heter hon. Hon hade inte heller nån att gå ut med, så vi åkte dit tillsammans! Det blev en lyckad kväll, förutom den satans DJ som inte kunde spela nå bra låtar...

Efter fyra timmars sömn var det ju dags för jobb igen. Fy farao va trött jag var... Men så är livet antar jag... Under dagen ringde Lena och frågade om jag skulle med till Rättvik och träna agility. Konstigt att man kan få lite lite extra energi när man tycker nått är kul... Så jag stack dit iaf. Och det gick riktigt bra! Han blir bara bättre och bättre min lilla snutt!

Nej nu lär jag byta om och sticka iväg på promenix, Anna är hemma i några dagar så vi ska umgås lite på vägarna... hihi...

Måste bara skriva att fy fan va mycke patetiska människor det finns... Särskilt fulla medelålders som skämmer ut sig på allmänplats... T ex husgunget. Jag och Hanna gick och skratta faktiskt åt köttmarknaden som råder där. Och att "vi" ungdomar skulle vara värst när det gäller alkoholkonsumtion stämmer inte där iaf. Dom är ju fan helt galna! Aja, folk får väl bete sig som dom vill, men lite sunt förnuft lär man väl ha när det gäller alkohol... eller?

Tack o adjö...

Inga kommentarer: