onsdag 10 december 2008

Sjuuuuuk!

Klockan är kvart över sju och jag sitter och har ångest över att jag ska åka och jobba... Har ingen feber än... om inte 37,1 räknas som feber? Jag har inte koll på sånt... Men det känns som att jag inte kan låta bli att åka och jobba för då förlorar jag pengar. Så det får bli ett danspass idag... fast jag ska inte dansa nått själv. Eleverna får köra själva. Får hoppas jag tar mig igenom lektionen bara... Sen ska jag åka hem och lägga mig i soffan igen.

Blir jag värre får jag ringa mor och far så dom kan hämta Pontii. Han ska inte få lida över att jag känner mig förjävlig...

Fan va drygt det är med förkylning... och till råga på allt när jag nu börjar bli mer och mer ledig... Så jävla typiskt! Men jag borde inte vara förvånad... Min jul och nyår brukar se ut så här. Sen brukar jag bli frisk lagom till vi kör igång med dansen igen.... Suck...

Bye bye...

1 kommentar:

Sussi sa...

Din stackare, nu vart det din tur.
Hoppas det går över snart.

PUSS!