tisdag 9 december 2008

Det lider mot jul...

I helgen hade jag mina dansuppvisningar med mina elever. Det gick verkligen jättebra! Alla skötte sig utmärkt och glädjen verkligen spirade på scenen! Så jag är supernöjd med avslutningen för den här terminen!

Nackdelen med att terminen börjar lida mot sitt slut är att nu börjar kroppen slappna av och med det kommer förkylningarna... Inatt har jag legat och snorat nästan hela natten och sovit jättedåligt. Vaknade med halsont och förkylningen blir bara värre. Så tanken att kliva upp och ta ut hunden på en promenad var ju inte något som lockade så värst mycke...

Var förresten på hundutställning i Stockholm i söndags också. Åkte klockan sex på morgonen och kom hem nio på kvällen... En lååååång dag! Men kul var det! Satt och kollade på tervarna i ringen, dom var himla fina, men inte lika fina som min älskade vovve... Så klart är han finast av dom alla!

Hade jag haft en förmögenhet så kan jag lova att jag hade kommit hem med hur mycke grejer som helst därifrån! Var ungefär som Rättviks marknad men för hundgalna människor! Fanns hur mycke roligt som helst att köpa i hundväg! Men min ekonomi heter ju inte förmögenhet, så det blev bara lite shopping för min del...

Nej nu ska jag lägga mig och kurera mig... Måste bli frisk! Kan ju inte ligga sjuk över jul!

Tack o hej från en snörvel tjej!

Inga kommentarer: