torsdag 25 december 2008

God jul och gott nytt år!

Julhelgen har varit lugn och fridsam. Satt med familjen igår och bara tog det lugnt! Julklapparna var till belåtenhet! Lite agilitygrejer, kamera mm. Så jag är nöjd. Fick även min födelsedagspresent av brorsan... 500 spänn på SAS. Så nu kan jag snart boka min biljett och flyga till Tysklandet och hälsa på. Ska bli himla kul! Blir nog runt påsk som det ser ut nu. För då är jag så pass ledig så jag kan åka nånstans.

Idag har jag varit på jobbet... Och jag har fan aldrig haft tråkigare på jobbet än idag. Juldagen är tydligen inte dagen när folk bestämmer sig för att handla... För så dåligt med folk som det var idag har jag aldrig varit med om! Tiden gick så fruktansvärt sakta!!!

Imorrn tar jag mitt pick och pack och drar till Härjedalen! Äntligen ska jag komma iväg nånstans. Känns som jag aldrig unnar mig att åka iväg och göra nått roligt! Men nu blire av. Känns lite tråkigt att sticka iväg några dagar när brorsan äntligen är hemma... Men jag känner att jag måste komma iväg, och få umgås med Marie lite också. Även fast hon bor i Göteborg så ses vi så himla sällan! Så jag hoppas på att dom här dagarna blir minnesvärda!

Nej nu ska jag sätta igång och packa sånt jag kan packa i förväg! Blir en tur till Lofsdalen och åka lite bräda också! Så man lär ju packa lite varma kläder!

God fortsättning allihopa!

Kram kram!

Inga kommentarer: