söndag 24 oktober 2010

Underbara lediga helg!

Åååh vilken skön helg jag haft! Helt underbart att vara ledig känner jag. Har ätit god mat också! 
Fredag kväll blev det rotfrukter i ugn, kycklingfilé och turkisk youghurt med vitlök (fick bli samma sak på lördagkvällen också) Lördag åt jag pasta och köttfärssås och idag blev det färsbiffar med fetaost och rotfrukter kokade med buljong... mmmm... gotta! Nu till kvällen blir det pasta carbonara. Skönt att ha luncherna planerade, allt är så mycket enklare då! Känner mig riktigt duktig! 

Nu återstår det inte mycket av söndagen, imorrn är det dags att snöra på sig dansskorna igen och dansa järnet. En vecka är det kvar sen är det höstlov! Niiiice! Känner att det börjar närma sig dansshowen nu med stormsteg! Härligt! Och med det menas också att det börjar närma sig jul och min födelsedag! Håller fortfarande tummarna att jag får min iphone... Så jag längtar till december! 

I mitten på november flyttar brorsan hem också! Han har köpt ett hus i Djurmo och ska numera börja jobba i Falun. Han har en spa avdelning, så jag kommer nog att hänga där en del antar jag! Ha ha ha! Inhängnad trädgård också, så hundarna kan vara ute där hur mycket som helst! Kuuuul! 

Mitt husletande fortsätter, har sett ett till hus som jag skulle kunna tänka mig, men det är en del att göra på det. Inte för mycket avencerat faktiskt, men man ska ju ha tid och lust att hålla på, så det är väl det som gör mig tveksam... Men huset ligger bra till, nära skogen och ganska ensamt. Så det är ju perfekt på det sättet! =)

Nej nu ska jag ta ut vilddjuren på en promenad så middagen inte blir så sen! (Är dock mätt efter lunchen så jag hoppas promenaden får igång hungern lite)

Ha en skön söndag! 

Inga kommentarer: