onsdag 6 oktober 2010

Sjukskriven...

Idag är det tredje dagen jag är hemma från jobbet. Känns lite skumt. Har inte varit sjukskriven på fem år. Förutom när jag skulle opereras då, men det var i slutet på terminen så det gjorde inte så mycket. Men efter fem veckors förkylningen kände jag att jag måste låta kroppen vila lite. Så det blir nog hela veckan som det ser ut nu. Börjar känna mig lite bättre. Förkylningen känns inte lika illa och hostan börjar ge sig. Så vilan är nog bara bra för mig! 

Igår hade jag besök av trevliga underbara Fia, och med sig hade hon sin Iphone. Har velat ha en sån länge... Och det gjorde ju inte att jag ville ha den mindre när man fick sitta och greja lite med den! Så nu önskar jag mig en sån i 30 års present! Mitt abonnemang går inte ut förrän nästa augusti, och det är för tok för länge att vänta! Så jag hoppas och håller tummarna att jag kan få en sån... hihi... 

Så jag får fortsätta drömma.... mmmm... Och kanske blinka lite extra med ögonen till min kära familj... =)



Nej nu ska jag göra en kladdkaka tror jag. Har ju namnsdag idag, så jag får väl fira det lite själv idag, plus att jag så klart är sjuk då måste man få unna sig lite godsaker! Greys väntar på tv:n ikväll också. Kommer att bli en riktigt skön kväll! 

(Blev nå konstigt när jag la in bilden, så jag får inte bort understrykningen... )

Ha en trevlig kväll! 

Inga kommentarer: