söndag 10 oktober 2010

Ny riktning?

Idag pratade jag och Anna och började skissa upp lite planer inför framtiden. Vi har båda en dröm, som vi skulle vilja förverkliga. Och idag pratade vi lite mer om detta. Så nu ska det börja forskas om hur det ska kunna gå att genomföras! Kul! Tänker inte avslöja nått än, utan vi måste kolla läget lite mer innan. Och detta kan vara ett projekt som kanske kommer till skott om ett år, eller två år. Vem vet? Men det skulle vara så himla kul! Så jag håller tummarna att det det går, tidsmässigt, ekonomiskt och lokalmässigt. Den sista delen är väl den svåraste antar jag... Allt annat ska nog funka. Nej jag ska inte spekulera nå mer, utan bara forska vidare! =)

Ja idag är det ju söndag, och jag börjar jobba om tre timmar. Sen nästa vecka återgår livet till det normala igen. Dans, dans, dans. Kan väl inte säga att förkylningen är puts väck och jag är superpigg och full av energi. Men det får gå ändå. Jag kan ju inte stanna hemma hur länge som helst bara för att förkylningen vägrar lämna min kropp. Trott eller ej, men pengar behöver man, så det är bara att börja jobba igen. Så får jag hoppas att kroppen säger tack och adjö till detta satans virus som invaderat mig! 

Nej nu ska jag softa lite till innan jobbet börjar! 

Adjöken sa fröken! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser väl till att få i dig nog med c-vitamin när är förkyld?

Apelsinjouice är ett urmärkt sätt...

Jenny sa...

Dricker apelsin juice varje dag! =) Och nu äter jag mycket satsumas! Så jag får nog i mig c vitamin! Vem är det som skrivit? Kul att veta! Tack för rådet iaf! =)