lördag 1 augusti 2009

Crazy???

Fick en tok idé igår när jag satt och kollade på mina kort. Observera att detta är endast en tanke... Lång väg till genomförande, om det ens blir. Skulle vilja ha er synpunkt på detta, så kommentera gärna! 

Har två jättefina, speciella kort på Pontii, och har länge funderat om och hur man ska kunna föreviga detta genom en tatuering... Sussi har Alvas öga på handleden och Annelie har Iors tass på smalbenet/vristen... 

Sen tog jag dom här två korten... 




Skulle ju kunna bli en ganska häftig tatuering... Eller? Kanske att mitt ex Björn skulle klara av att göra denna?

Ge mig feedback! =)

Nu ska jag sticka iväg och hämta bror så blire lite Ängsholsröja på parken! 

Bye!

1 kommentar:

Sussi sa...

hihi, det skulle bli en jättefin tatuering.
Do it!

Kram kram!