torsdag 27 augusti 2009

Back to work!

Japp då är man tillbaka till gamla rutiner igen. Jobbet har satt igång på riktigt den här veckan så det är bara att kämpa på nu. Temat för i år är ju inte helt oväntat Michael Jackson. Passar ju ganska bra. Ville ha det temat redan förra året med det blev inge med det då, så nu fick jag äntligen bara köra dom låtarna. Tror att det kommer att bli toppen! Har ju lite gammalt material som man kan utnyttja litegrann. 

Var på valpkurs i tisdags också, himla roligt att komma igång på riktigt med träningen för lillskruttan också. Trodde att det kunde bli katastrof med tanke på att det var sju andra hundar där också som kunde vara mer intressant än vad jag var, men det var bara i början sen var hon koncentrerad på mig! Så det var himla skönt! Är nog inte helt möjligt att få ordning på henne! Hann träna Pontii lite i agility innan kursen satte igång, det går bara bättre och bättre, nu går han snart in i slalomen själv nästan varje gång! Tanken är ju att han sen ska söka slalomen själv så jag kan gå på båda sidor, men just nu funkar bara en sida. Byter jag sida så blir han förvirrad och går ur... Men det kommer! 

Nej nu lär jag hoppa in i bilen och sticka till dansstudion och göra lite dans till grupperna idag! På schemat idag står "Can u feel it", "man in the mirror" och "Remeber the time". Går nog ganska fort att knåpa ihop lite dans till dom! =)




Bye bye! 

Inga kommentarer: