söndag 23 augusti 2009

Bröllop och Funky 5 månader!

Igår var jag och Marit och smygkikade på min gamla barndomsvän Lindas bröllop. Som vanligt var allt jättevackert och hon var jättevacker! Jag önskar henne all lycka i framtiden med sin Johan!






Idag har Funky "fyllt" hela fem månader! Kan inte fatta att jag haft henne redan i tre månader! Helt sjukt! Känns som att jag nyss var och hämtade henne i Danmark, men som sagt det är ett tag sen! Lillskruttan håller på att bli stor! Hon har ju fått lite roliga öron, ett öra upp och ett ner. Det kan ju fortfarande förändra sig, men det är ju inte hela världen om dom blir så. Hon är lika söt hur hon än ser ut! =)





Igår tog jag och Marit på oss partykläderna och tog en sväng på Harrys i falun. Helt ok, men jag blir så förbannad över hur dåliga vissa DJ:s är. Tio minuter hip hop/rnb och resten techno och skitremixar på låtar. Man kan ju bli galen för mindre! Och inte lyssnar dom när folk är fram och vill önska musik heller. Jävla översittare! 

Idag har jag som vanligt städat när det är fint väder! Vet inte varför det alltid blir så, jag måste vara knäpp helt enkelt. Men nu är det gjort iaf. Städat, tvättat klart alla "dans i sommarnatten" lakanen äntligen och sopat utanför dörren och gjort fint... igen... Blir så himla grusigt och skitigt där utanför! 

Återstoden av dagen består av jobb. Har fortfarande lite saker släpande inför nästa vecka så det är bara att sätta igång! Men det ska nog gå fort hoppas jag! 

Hej och tjo härliga sol! 

Inga kommentarer: