söndag 16 augusti 2009

Allmänt lat...

Usch va helgen har varit fullspäckad... Ligger i soffan nu och bara är... Ska jobba klockan tre, så jag vill inte göra nånting! Har en massa "jag borde", men jag orkar inte! Imorse kände jag inte ens för att gå ut och gå. Ville bara göra iordning frukosten, sitta i pyjamasen och glo på nån bra film. 

Men vad har hänt i helgen då? Jo, i fredags hade jag massa ärenden i Borlänge, har den här veckan jobbat som danslärare på ett konståkningsläger så jag hade sista på fredagen. Var på kupolen och shoppade både sånt jag behövde och sånt jag egentligen inte behövde, men någonting som sa mig att jag skulle köpa tog över... hihi... 

Var förbi Linda och kikade på Petter och satt och pratade lite med henne. Var riktigt trevligt. Har inte sett Petter riktigt, så det var himla kul. Lilla sötnosen. 


Petter

Igår var fick jag äran att sminka Elias Nyströms modeller på insjödagen. Han hade modevisning. Han frågade mig om jag kunde sminka och det ansåg jag väl att jag kunde så jag tog jobbet. Och det var verkligen skitkul! Och det blev BRA om man får säga så själv! =) Kanske man skulle kosta på sig en makeup utbildning? Man får nog användning av den iaf! 

Två av modellerna


Visst ser väl Stin lite ut som Marilyn Monroe?

För att återgå till rubriken på bloggen. Känner att jag blivit lite för lat den här sommaren. Ingen träning varken styrka eller kondition. Har lagt av mig med dom där jättelånga promenaderna, och detta är ju lite pga lillskruttan som faktiskt inte kan gå så långt än. Är ju själv också så man har ju inte samma möjlighet att bara lämna en hemma. Iaf inte henne. Hon kan vara själv, men det känns ju mest bekvämt att ta ut båda samtidigt. Så jag undrar hur det kommer att bli att köra igång med dansen nu. Min kropp kommer att få en chock! Träningsvärk tisdag vecka 35 kan jag lova! Och då ska jag på valpkurs också, få se om jag kan röra mig överhuvudtaget! 

Läste på Lisis blogg alldeles nyss, och hon var intresserad av vilka som läser bloggen och tog upp just detta att en del kanske inte vill ge sig till känna med kommentarer, utan bara läser. Har gjort ett försök tidigare att ta reda på detta men det misslyckades kan man väl säga. Så jag hakar på henne och gör ett nytt försök, och denna gång får man vara anonym! =)

Svara endast på dessa frågor, vill ni skriva mer så är ni välkomna att göra det! 

1. Hur gammal är du? 
2. Vart bor du? 
3. Hur hittade du till min blogg? 

Nej nu ska jag glo på film tills det är dags att hoppa i duschen och göra sig redo på ännu en arbetsdag! 

Bye bye! 

5 kommentarer:

Rebecca sa...

Snart 16
Alsike/Gagnef
Facebook tror jag det var
många kramar Rebecca :)

Line sa...

Ålder: 28
Bor: Borlänge
Tror jag hittade hit genom vinstlott-> sussis lilla flock -> dig.
Jag tror jag fastnar för hundbloggar med massa bilder! :)

/Line

Sussi sa...

* är 33 år
* Bor i borlänge
* Hittade hit eftersom du är en av mina bästa vänner :)

Puss puss!

Stefan sa...

1: 33år
2: Djurmo
3: Facebook

Stolt Mamma sa...

24
Gagnef
Genom min syster på nåt vis tror jag =)