fredag 26 juni 2009

Dra åt helvete SKK!!!

Egentligen behöver jag väl inte föklara varför, för ni förstår nog ändå...

Fick brev idag från SKK... Pontii är fortsatt avstängd till slutet på augusti. Dom kan fan dra åt helvete helt enkelt!

Så här stod det iaf...

"Jenny Anserin överklagar i brev beslut om att Pontii ska genomgå ytterligare en test för att få sitt tävlingsförbud upphävt." (kolla svenskan i meningen... hittar ni nå fel? )

" Mot bakgrund av tillgängliga handlingar i ärendet fann CS (centralstyrelsen) att inga nya uppgifter har framkommit och att tidigare beslut står fast."

Med det menas att han ändå kommer att få genomgå ett test i slutet på augusti. Så på måndag ska jag ringa dom och be dom motivera sitt beslut, be dom förklara för mig vad det är han ska göra annorlunda på nästa test för att bli godkänd och att jag vill bli testad av en testledare som har belgar kännedom!

Grrrr jag bli så matt och förbannad!

Tur att solen skiner och att jag vet hur mina hundar är! Annars skulle jag sitta inne och deppa resten av helgen! Och jag känner mig jävligt orättvist behandlad!

FAN TA ER!

Inga kommentarer: