tisdag 29 november 2011

Förundersökningen gjord!

Idag var jag och kollade ögonen om jag var en kandidat för ögonlaser. Och det var jag! Tydligen hade jag lite av en ojämn hornhinne, den var lite "toppig" i mitten liksom... Så det blev en behandling som heter LASEK, den billigaste på bara 29500.... hm... Som hittat liksom! Ha ha! Men i slutändan så blir det lika mycket som jag betalar för linserna, plus att jag kommer att slippa allt sånt för all framtid. Möjligtvis att jag kommer behöva läsglasögon när åldern tar ut sin rätt, men annars så kommer jag se perfekt! Härligt!

Nu är det bara att boka in en tid som fattas. Jag vill ju helst göra det under något lov, och efter deras tider så blir sportlovet närmast. Men dom hade inga tider än för vecka 9, så jag får vänta med att boka till i början på januari. Man måste vara hemma från jobbet en vecka, så jag hoppas jag kan ta det då, så slipper jag sjukskriva mig! =)

Nej nu är det dags att knoppa in, har en förkylning med tillhörande halsont, så man bör ju få så mycket sömn som möjligt! =)

Natti! =)

Inga kommentarer: