onsdag 9 november 2011

Ögonlaser...

Idag bestämde jag mig och tog tjuren vid hornen och beställde tid hos memira ögonlaserklinik. I första hand är det en undersökning där dom tittar om det är möjligt och vilken behandling dom ska använda... Sen är det bara för att bestämma mig OM jag ska göra det. Just nu känner jag mig ganska säker. Skulle vara så skönt att slippa linser och glasögon. Har varit ljuvligt att ha dygnet runt linser, men man måste ändå hålla på att greja med dom, boka tid för undersökningar mm. Tänk vilken upplevelse att vakna på morgonen utan torra ögon och se väckarklockan! Underbart! Så jag håller tummarna att dom tycker att mitt synfel är behandlingsbart! Då kommer jag att vara en "normal" människa jag också! Ha ha! Eller så är synfel så vanligt nuförtiden så att se perfekt är onormalt?


Jag återkommer senare med lite uppdateringar!


Avslutar med denna bild... Togs med iphonen, därav kvaliteten... men så här såg det ut utanför mig imorse... Helt underbart med det rosa och frosten! =)



Tjingeling! =)


Inga kommentarer: