söndag 27 november 2011

Första snön för i år!

Tänkte jag skulle göra en liten markering för när snön kom i år... Alldeles för sent, och synd nog stannar den inte kvar under veckan. Ska tydligen bli plusgrader igen . Surt. Jag vill ha snö nu! Imorrn är det en vecka kvar tills jag fyller år, och jag SKA HA SNÖ, annars känns det som att det kvittar faktiskt... (Fast när det kommer till kritan så gör det väl inte det) Men snö på födelsedagen känns som en måste när man fyller i december!

Fick en bekräftelse på kursen i februari idag. Härligt! Så nu blir det av iaf! Kommer bli så spännande! Skulle ha varit och tränat i Rättvik idag. Men snön satte lite stopp för det. Hade ju fått åka i 30 km/h hela vägen hem tror jag! Så det blev en mysig hemmakväll istället. Och det är ju inte helt fel. Har en svart/vit liten dam som ligger upptryckt i mitt knäveck just nu.

Igår var jag på "Hela huset gungar", och oftast ångrar jag att jag åkte dit när jag varit där ett tag. Trångt och massa fulla människor... Är ju trevligt att träffa folk man känner och snacka lite skit med, men i övrigt så är det egentligen bara drygt att vara där. Men men, man måste ju ut emellanåt och visa att man lever. Man kan ju inte sitta och dega i lägenheten jämnt eller! Haha!

I fredags inhandlade jag en fin liten bädd åt Funky. Tänkte att Pontii ligger mest i soffan och på golvet så han behöver nog ingen. Funky är mer för att ligga i bäddarna så hon kunde få en som jag ställde i vardagsrummet. Den första som prövade den var just Pontii... Och man kan väl säga att storleken inte var till hans fördel... Så nu kanske man måste köpa en till han också! =)


Som ni ser så är det liiiiiite trångt... hihi


Passar lite bättre...


Mys i soffan


Mera mys... =)


Och mysfarbrorn nr.1 =)


Ha det gött i snöovädret! Och alla ni i 08-land, det går att köra bil trots lite snöfall! =)

Inga kommentarer: