tisdag 22 november 2011

Freestyleinstruktör!

Idag anmälde jag mig till freestyleinstruktörskurs. Ska bli så himla roligt! Håller tummarna att Funky inte börjar löpa. Det har inte stått nått att man inte får vara med om man har löptik, men jag mailade och frågade. För hon ska löpa i januari-februari. Och kursen är ju så klart i februari. Så man får hoppas hon börjar innan eller efter!

Så ska man gå den där kursen så lär man lägga på ett kol med Funkys träning så man inte känner sig sämst på kursen. Tänk om det kommer ett helt gäng som har börjat tävla och är jätteduktiga! Nej så nu är det skärpning Jenny! Funky ska lära sig tricks och det är NU! =)

Om en vecka ska jag på min synundersökning också! Är lite smått nervös över det, men det kommer nog gå bra. Så inom en snar framtid kanske jag har perfekt syn! Vilken lyx! Kommer att kännas väldigt konstigt!

Har även börjat träna mer på nya gymmet dom öppnat här hemma. Har mest gått på pass, men gymmet ska väl börjas besökas också. Passen jag går på är Core, Pump, Spinning och något dom kallar Djurås Crossfit. =) Skönt att få gå på pass och få vara på "andra sidan", inte vara den som undervisar eller leder!

Nej nu ska jag jobba vidare. En lektion kvar och sen drar jag hemåt. Fast då har jag konferans, och sen Core träning. Och promenader däremellan! Hej och hå va de går! =)

Tjolahopp!

Inga kommentarer: