fredag 9 december 2011

Dansshow!!!

Idag var första dansshowen för den här terminen och jäklar i min låda vilka elever jag har! Dom kan verkligen leverera när det gäller! Dom är grymma helt enkelt! Jag bara sitter där uppe vid ljusbordet och bara njuter! Helt sjukt! Om jag inte vet varför jag jobbar med detta under terminens gång så vet jag det definitivt i slutet. Showerna gör allt slit värt det! Synd bara att det är över så fort! Imorgon har vi två shower till, sen är det slut! Jätte tråkigt! Men så är det! Så vi får passa på att njuta så mycket som möjligt imorrn helt enkelt! Sen är det nya tag till nästa termin och vårens shower! =)

På söndag drar vi till Stockholm och stora hundmässan! Ska bli skoj! Ska kika på raser, freestyle och kanske shoppa lite... eller mycket... vem vet. Finns mycket roliga saker att handla där... Så man får nog hålla hårt i pluskan om man inte ska bli pank på köpet! =)

Nej ska man fortsätta glo på dumburken eller ska man lägga sig och få sova läääänge imorrn innan showen... Hm få se vad det blir! Nöjd är jag med dagen iaf! =)

Sov gott!


Inga kommentarer: