onsdag 30 juni 2010

Visdom...

Ligger i soffan och har lite ångest... Om två timmar ska jag vara i Borlänge och hos tandläkaren... Min visdomstand uppe på höger sida gör så j-vla ont!!! Jag hoppas ju på en sköljning, men vill det sig riktigt illa så ska den dras ut. Något jag kanske inte är så himla pigg på! Har hemska minnen från tonåren då två tänder skulle ut, mjölktänder den gången. Sprutorna var hemska! Och att höra hur det knastrar i huvudet när tanden dras ut gör mig nästan illamående... Har för övrigt ingen tandläkarskräck, men det minnet har etsat sig fast i mitt minne. Fast dom försäkrade mig nu att bedövningen inte känns alls. Om man ska tro på det. Men nått måste göras iaf, för jag kan inte gapa riktigt, utan måste nästan sörpla i mig det jag äta... Nej hu då! 

Tävlade med Funky igår också. Gick väl så där. Men hade inte väntat mig så mycket mer heller. Hon är ju inte redo egentligen att tävla. Men hon skötte sig fint ändå, med tanke på hennes ålder. Kommer nog in en film här på bloggen så småningom. Inte nu, orkar inte lägga in. Det får bli ett eget inlägg! 

Nej nu ska jag vila lite och försöka lugna ner nerverna inför tandläkarbesöket.... 

Tack och aj! 

Inga kommentarer: