tisdag 8 juni 2010

Flitiga myran... hahaha!

Oj, två inlägg på en dag... Rekord för mig! Men jag måste bara visa vad duktiga jag varit idag! 

Före


Efter


Nu fattas bara att köpa mer jord och fylla igen fågelbadet jag lyckades få bort och sen så med gräs, sen kommer det att bli toppen! Jag sparade en blombuske, för den såg faktiskt fin ut, annars vette f-n vad det andra var för nått! Allt hade ju bara växt igen, och jag är inte den som gillar att hålla på. Men när jag fått bort allt nu så kommer jag inte behöva lägga ner nå tid på att rensa rabatter iaf! Skööööönt! Mer tid för agility med hundarna! Fick rådet att sätta rosbuskar där istället... Går ju att fundera på... Ska höra mig lite för om man måste rensa o greja då också, eller om man bara kan sätta ner dom och ha gräs emellan... 

Nej nu blir det att vila lite och sen iväg på konferans för att sen dra vidare till Leksand på spinning och tung styrka med Lena! 

Tack och hej! =)

Inga kommentarer: