torsdag 1 juli 2010

Avlägsnande...

På måndag åker tanden ut! Har lite ångest för det... Gillar det inte, men det kommer väl att bli skönt att bli av med den. Men just nu har jag så jävla ont! Och Funky är helt vild, trots att vi varit ute i skogen och hon har fått göra av med lite energi... Men hon får allt foga sig i att matte mår lite dåligt just nu... 

Förresten så sa tandläkaren att jag inte har några visdomständer i underkäken... Eller han såg hörnet på en på vänster sida. Men på högra sidan hade det inte kommit upp nån tand alls! Så förhoppningsvis så kanske det inte blir nå mer tänder där! =) För då behöver jag inte ha nån ångest för att jag måste dra ut dom med! =)

Nej nu ska jag dö lite i soffan. Agility ikväll. Men det är klass 2 så jag får lämna hundarna hemma och bara vara funktionär ikväll... Tråkigt! Men min tid kommer den med! =)

Tack o hej! 

1 kommentar:

Du kan aldrig gissa vem... tror jag? sa...

Tjena!
Själv så fick jag operera ur mina visdomständer eftersom dom kom bakom-under dom vanliga tänderna.
Gick inte att dra ut dom ens, huvva!

Har tagit den ena och ska väl ta den andra framövers.

Du vet, 30 år och ingen ungdom längre... Snart är du där också. ;)