söndag 13 juni 2010

Sommarlov!

Igår avslutade vi sista projektet för sommaren! "Dans i sommarnatten". Vi började träna klockan nio på morgonen och dansade på Österfors flottbro halv tolv på natten. Vädret såg ju inte ut att vara till våran fördel, men framåt kvällen runt halv elva tiden började regnet avta. Så när vi väl började dansa så regna det inte alls! Vilken tur man kan ha! Lite blöta om fötterna blev vi, men det var det värt! 221 personer kom och kolla, inte illa pinkat med tanke på vädret! =)

Det enda som är kvar nu är lite avslutning med jobbet imorgon. Promenix i djurmo sen lite mat hos en av kollegorna! Sen kan jag räkna mig som ledig resten av sommaren, förutom lite helgjobb på rätt pris. Kommer att bli lovley! 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, ska iväg och jobba extra i kassan idag istället för Jonna som skulle iväg idag. Känner mig inte riktigt upplagd för det, men jag får ju lite extra pengar iaf! =)

Tack och hej! 

Inga kommentarer: