lördag 19 juni 2010

Springa, springa, springa...

Nu börjar jag äntligen komma igång lite med löpningen... tror jag iaf. Tog en tur med min gamla barndomskompis i skogen idag. Ca 5 km. Gick jättebra! Var riktigt skönt! Så jag hoppas att det bara blir bättre och bättre nu! För jag vill kunna springa längre och längre och känna lyckoruset av att orka! Som jag gjorde idag! Riktigt lovley! 

I helgen har jag besök av en BC (bordercollie). Lena har stuckit iväg till Karlstad och kikar på SM i agility så jag fick ta hand om en av hennes käraste ägodelar, Zea. Så nu är det tre energinknippen här hemma. Blir nog att dra iväg till Floda imorrn och köra lite agility med dom alla tre. Man är ju ledig så mycket nu så det är ju bara att åka! =) Ska testa lite också om Zea vill köra med mig nu när Lena är borta. Är Lena med så är det störtomöjligt att få med henne. Hon ska bara vara med Lena. Så det ska bli intressant! =)

Nej nu lär jag hoppa in i duschen och sen laga mat och ta hand om lägenheten som behöver en rejäl städning! Usch hur det ser ut! 

Tack och hej! 

Inga kommentarer: