onsdag 22 juli 2009

Solen skiner!

Aaaah va underbart! Kroppen behöver lite sol, pigga upp en lite. Känner att för mycke regn gör en bara deprimerad! Får hoppas solen håller i sig till helgen också, då är det ju Skankaloss här hemma. Gagnefsfestivalen! Så jag lär göra en ryck här hemma och städa lite, för det kommer nog att vara lite folk här hemma den här helgen. Anna kommer hem från Norge, så då har man lite chans att umgås med henne. Ska bli skitkul! Jonna kommer att bo här hela helgen och gå på festival med mig. Tänk en hel helg med två av mina favvobrudar, ska bli helt underbart. Bror är också hemma från Tyskland så saker och ting kan inte bli bättre! 

Igår var jag iväg och träna agility. Gick faktiskt hyffsat bra! Pontii har sina dagar då han verkligen kan koncentrera sig och sköta sig (eller så kanske det är jag???) Funky springer som en galning genom tunnlarna numera. Så himla roligt! Platta tunneln klarar hon också numera av. Hon testade också balansen och A-hindret igår under vår övervakning, tror hon gillade det, för hon var på väg upp själv sen igen. Hon fick hoppa ett lågt hinder också. Ska bli så himla roligt att få tävla henne om lite mer än ett år! Då jävlar får ni andra se upp på tävlingarna! Ha ha ha! 

Var och träffade Tette för en vecka sen ungefär och myste lite med Theo, gud va han börjar bli stor! Mina kompisars ungar bara växer och växer. Elias kan nästan krypa och Emma kryper för fullt. Träffade även Linda på kupolen med lilla Petter, så söt han var! Har inte sett han förut! Ska försöka ta mig till Borlänge så jag får sätta mig ner och snacka lite skit och träffa han riktigt nån dag här! 

Nej men det känns som att allt rullar på och funkar bra! När solen skiner kan man bara vara lycklig! Är ju bara några veckor kvar innan jobbet börjar igen så man får väl passa på att njuta av tiden som är kvar... 

Ha de gött gott folk! 




Funky myser i soffan! 



Söta lilla Theo! 


Inga kommentarer: