måndag 13 juli 2009

Elak matte...

Nej jag har inte gjort valpen illa... Inte medvetet iaf.... Gav lillskruttan ett ben i fredags som hon käkade upp på nolltid. Men tydligen var inte benet nå bra för hennes lilla mage... Så både lördag och söndag så har hon gjort mig medveten om hennes närvaro med väldigt illaluktande gasmoln och väldigt lös avföring... 

Hade tänkt att jag skulle börja ge henne grötris idag om det inte blev bättre igår, men när jag kom hem så spydde hon upp lunchen och sen inatt så har hon väckt mig mer eller mindre varannan timme för att kunna springa ut och bajsa... Nu förstår jag alla småbarns föräldrar... 

Så idag tog jag en promenix på morgonen och stannade till vid Ica för att köpa grötris. Så nu får hon leva på det i några dagar och hoppas att magen blir lite bättre! Känner inte för fler sånna nätter... 

Så idag ligger jag helt utslagen i soffan och vill bara soooooova! 

Få se om jag hittar på nått annat kul att göra senare! 

Tack o hej! 

Inga kommentarer: