onsdag 15 juli 2009

Hej då Alva!

Idag lämnar en kär vovve sitt hem. Sussi har bestämt sig för att omplacera sin kära lilla Alva pga tidsbrist nu när Elias har kommit till världen. Alva kommer att flytta till tyskland till en familj med hus på landsbygden! Så hon kommer att få det toppen där. Tycker det är strongt att ta ett sådant beslut och väldigt osjälviskt. Att inse att man inte har tiden att aktivera sin hund. Men lilla Alven kommer nog att få det jättebra och kommer att få känna att hon är i centrum igen. Sussi är en sådan som alltid brytt sig om sin hund, även nu, därav detta beslut. 

Jag och Pontii kommer att sakna henne otroligt mycket. Även Funky tror jag, hon har precis lärt känna henne, men dom kom väldigt bra överrens. Så idag går mina tankar till Alva. Känns helt sjukt att åka hem till Sussi sen och inte bli bemött av henne. Pontii kommer att springa och leta efter henne nästa gång vi är där... 

Så puss på dig lilla Alven och lycka till hos din nya familj! Du kommer att finnas hos oss även om du är flera hundra mil härifrån! 



Hej då Alven! 











Ska också passa på att gratulera Stefan och Natta som den 13 juli fick en liten son som ska heta Max! Stort GRATTIS till er och lycka till med den nya familjemedlemmen nu! 

Tack o hej med sorg i sitt hjärta... 

1 kommentar:

Sussi sa...

Åh vilka fina bilder och fina ord.
Du är så go.
Min telefon fungerar inte för jag har ett annat nummer tills den 23, jag skickar över numret sen.

Puss puss!