tisdag 17 februari 2009

Längesen...

Nu var det ett tag sen jag skrev... Har haft ganska fullt upp, plus att det egentligen inte hänt nått spännande att skriva... Jag bara jobbar hela tiden känns det som. Särskilt nu i februari. Är typ varje helg den här månaden. Men ska man till Tyskland så lär man ju jobba så man har lite extra pengar att göra slut på! 

I helgen var jag hem till Annelie en sväng och tittade på Melodifestivalen. Satt och mös med Emma i soffan nästan hela tiden. Myspys tjejen! Var trevligt att träffa dom igen. Blir inte så ofta som man skulle vilja... 

Idag har jag haft en riktigt skön förmiddag. Var längesen jag kunde unna mig att bara ta det lugnt. Mamma och pappa är borta och kunde inte vara hundvakt åt Pontii igår, så han fick vara hos farfar. Så jag ska hämta han nu på eftermiddagen. Ska jobba nu klockan ett, så det var lika bra att hämta han senare. Så jag har verkligen njutit av att inte behöva gå ut och gå på en gång när man vaknar. Jag låg kvar i sängen och läste lite och njöt av att få dra sig lite. Även fast det är tomt och man saknar vovven, så är det skönt att få vara "ledig" ibland. 

Ja ja, nu lär ja iaf göra mig iordning och åka o träffa chefen en sväng. Medarbetar samtal. Great! Sen en timmes danslektion! 

Ha de! 

Inga kommentarer: