onsdag 18 juni 2008

Midsommar...

Ja då var det dags för midsommar igen då. Förra året var jag på en kompis bröllop och stack senare till min kompis Annelie. På lördagen tror jag att jag och Anna hade fruktfrossa här hemma och kollade på film. Vi kände inte för nånting då har jag för mig...

I år blir det faktiskt partaj både torsdag, fredag och förhoppningsvis lördag om nån har fest som jag kan gå på. På torsdag blir det Trollkrogen här hemma, var hur längesen som helst jag var där, så det kan ju bli spännande. Det verkar som att vi blir ett litet gäng som ska sitta här innan. På fredagen lutar det åt att partaja med Annelie och gänget i år igen. Sen kan det möjligtvis hända att jag åker hem och besöker grannen en stund också innan läggdags. Ska ju så klart jobba midsommarhelgen, och naturligtvis förmiddag... fast jag vet inte om jag skulle föredra eftermiddag heller, äh jag vet inte... Men iaf så måste jag upp i ottan och åka och jobba både lördag och söndag morgon... Aja... uppdateringar kommer iaf efter helgen så får jag se hur trött och sliten jag är då... hihi...

Här hemma rullar livet på, Anna städar förjämnan och lagar bra och god hälsosam mat. Men nog glider det ner lite gottigott ibland när det bjuds på andra ställen... Men jag tycker att det går bra att bo med henne, trots att vi är så olika när det gäller städning och så. Inte för att jag är någon lortis, men jag känner väl inte panik om det är lite stökigt. Men hon vill ju ha fint runtomkring sig, så varför klaga? Eller jag klagar ju inte heller, jag njuter! =)

Nej nu ska jag snart förbereda mig på en löptur med Pontii, ska försöka komma igång och springa igen. Anna springer lite för långt för att jag ska orka springa med henne. Så igår åkte jag inlines när hon sprang. Jättebra kombination tycker jag! =)

Men ha en jättetrevlig midsommar! Bye bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inget är som Mockfjärd på midsommar! :)

Stolt Mamma sa...

GLAD midsommar till dig också!
Hoppas ni hade kul igår och hoppas du får en mysig midsommarafton idag!
Kram kram/ Lisi