tisdag 29 april 2008

Inlines + Pontii = ???

Det kan jag svara på! Har funderat ett tag på hur det skulle gå att åka inlines med Pontii. Om det är ett självmordsförsök eller om det faktiskt skulle gå bra. Tankar som "vad gör jag om det kommer en annan hund?" och "om han tvärstannar, så kommer jag att flyga baklänges". Men nu kan jag svara på hur det gick. Det gick TOPPEN! Han lyssnade på mig när jag ville att han skulle springa lite saktare, eller stanna. Jag mötte en annan hund, men då ställde jag mig i diket så jag hade stöd under fötterna. I övrigt så sprang han jättefint bredvid mig och ibland framför. Men det kändes som att jag hade koll på han hela tiden. Kändes jätteskönt. Så nu har man ett till alternativ till att motionera min hund. Variation förnöjer ju har jag hört man säga! =)

Så jag är jättenöjd med vår lilla testrunda vi tog idag. Så nu kanske man vågar sig på lite längre runda nästa gång. Men jag kan då bara säga att långa branta nerförsbackar står jag då över, för all framtid tror jag. Har inte testat idag, men jag låter nog dom vara. Plant ska det vara!

Sen var det ju allt annat jag skulle ha gjort idag. Blev inge av än så länge. Skulle ha diskat och dammsugit och kanske gjort några samtal jag har dragit på. Men det får nog vänta till imorrn tror jag... Ska ut med Kajsa senare och gå, så då hinns det inte med nå städning iaf! ja ja, det kommer en dag imorrn med! =)

Kram kram!

Inga kommentarer: