söndag 27 april 2008

Gårdagen!

Ja nu sitter jag i soffan och har ångest över att mina kära föräldrar inte har servat mig med att gå ut med Pontii innan jag slutade jobbet. Så det är bara att bege sig ut och traska det!

Gårdagen blev hur bra som helst. Jag, Per och hans kompis Rickard gick ut tillsammans. Martina var för trött och seg så hon bangade. Men efter att hon ringt mig senare på kvällen så tror jag hon ångrade sig lite. Men det blir ju fler gånger så det är lugnt!

Mycke dans och mycke skratt blev det! Dansade järnet med Per och Malin ganska länge. Träffade mycke folk man kände igen! Så kvällen blev definitivt hellyckad!

Kom i säng relativt sent, upp halv åtta, klä på sig och bege sig till jobbet. Frukost på jobbet och sen var det bara att sätta igång och jobba. Dagen blev väldigt seg kan jag lova. Var inte så stor rusch på handlingen på förmiddagen så man segade bara ihop kändes det som. Framåt eftermiddagen rullade det på, men då var jag så trött så jag höll på att somna i kassan... Men nu blire iaf en halvtimms promenix med Pontii och sen däcka i soffan. Sen måste jag göra den där dansen som jag skulle ha gjort i fredags men det blev aldrig av... typiskt mig! Men jag får skylla mig själv. Får se om jag har nå ork till det. Men jag måste...

Så tack och hej för mig idag!

2 kommentarer:

ivaron sa...

asså, du tyckte det var segt idag, tänk på mig då som drack hela kvällen oxå... hi hi
men kul var det, eller hur!!!

Svea sa...

Tjenare mors!
Tusen tack för skjutsen hem! Du är en pärla! Så himla lyxigt att kunna skutta ur på sin egen uppfart!Jag var nog tyvärr lite för dragen för att kunna framföra min tacksamhet där på kvällskvisten! ;)
Hoppas att du får en skön vecka!