lördag 26 april 2008

Husgung!

Ja då gick man upp klockan sex imorse för att åka och jobba klockan sju. Jag och Jonna hade våran tjejkväll igår. Blev lite mycke onyttiga saker, så jag får dansa järnet ikväll! Jobbet var ganska stressigt idag. Stod i mejeriet och fyllde på varor i typ tre timmar, för att sen hamna i kassan nästan resten av dagen. Men klockan tre stämplade vi ut för att börja ladda för kvällen. Känner mig riktigt på G för att gå ut och ha kul ikväll! Kommer att träffa mina två "hund"kompisar där. Malin och Åsa. Så jag tror att vi kommer att stå på dansgolvet mest hela kvällen. Martina och Per dyker nog upp här vid en halv åtta, så då blire att ladda som bara den och sen bege sig iväg.

Men nu ska jag sticka iväg till "storstan" och käka mat med Sussi och hennes kille och hans kompis. Ska bli trevligt!

Återkommer imorrn med details om hur gårdagen var! Ska ju upp och jobba imorrn igen klockan åtta, men va fan, man lever bara en gång! =)

Ha de gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp! kul att du har skaffat en blogg=) hoppas du hade kul på "Huset" Kram. fia