onsdag 23 april 2008

Nu så!

Nu verkar jag hänga med på hur allt funkar... tror jag... Ja... hur hamnade jag här då??? Jo det är så här: Började läsa två kompisars bloggar för ca två månader sen, och har läst dom lite då och då och började bli lite sugen själv på att skaffa en sån sida. Har bloggat förut i en community jag är med i, men det kändes lite roligare att ha en egen adress och lite häftig bakgrund till också!

Vad är det som är intressant med mitt liv då, som är värt att läsa? Jag vet faktiskt inte! Men alltid finns det väl nått! Om jag skulle avslöja allt om mitt liv så skulle ni inse att det egentligen skulle bli en såpa av det hela, och så mycket tänker jag inte avslöja. Endast lite vardagliga ting och kanske det dyker upp nått smaskens att läsa också, vem vet?

Vad har jag gjort idag då? Inte mycket faktiskt. Jobbade två timmar imorse, åkte sedan hem för att ta Pontii på en långpromenad i det fina vädret. Stavarna fick följa med och sen bar det iväg till skogen! 7 km senare var jag hemma igen och satte igång med krattning här utanför. Ljuvligt att kunna vara ute igen och sitta på uteplatsen och bara vara! Älskar våren!! Nu blire väl att ta en till promenad och sen burra ner sig i soffan framför Men in Trees och senare Topmodel!

Ha de gött!

2 kommentarer:

ivaron sa...

Tjoho! Först att kommentera på din blogg....
Ses snart.
kram kram

Stolt Mamma sa...

Kul att du skaffat blogg!
Nu blir en ännu en till blogg i min favoritlista =)