tisdag 14 juni 2011

Zakynthos!

Japp! Nu är det spikat! På fredag drar vi! 05.50 går flyget från Arlanda, så vi lär väl åka härifrån runt ett tiden! Och Zakynthos blev ju resemålet! Grekland here we come! Jag vill bara att det ska bli fredag nu så jag snart kommer att ligga på stranden och insupa solens värme och bara njuta av en skön semester! Lääääängtar!

Blev Anna som ställer upp och tar Funky på torsdag kväll och natt, sen lämnas hon till min granne under dagen. Pontii får vara med farfar torsdagkväll, natt och fredag dag. Sen tar föräldrarna över från fredag till söndag förmiddag. Sen slussas dom vidare till min bror som har dom fram till söndagkväll. Därefter tar Lena vid och har dom tills jag kommer hem! Vilka underbara människor jag har runt mig som ställer upp så jag kan få lite semester! Utan er hade jag inte kunnat åka! Så TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!! GULD VÄRT!!! '

På torsdag ska jag iväg till Borlänge och lämna Pontii hos farfar, ta kort på möbler åt han som ska ut på blocket, inhandla en ny bikini och lite böcker! Sen kommer jag att vara redo att åka! Har redan skrivit packlista och känner jag mig själv rätt så kommer nog resväskan börjas packa redan imorrn... hihi... Håller på att tvättar nu så jag har lite rena kläder att packa ner! =)

Kan kanske bli sista blogg inlägget innan resan... vet vet? Kanske smygs in ett nervöst resefeber inlägg på torsdag eller nått! Det återstår att se! =) Annars får ni ha en trevlig vecka här hemma i regnet! Hi hi! =)

Kram!

Inga kommentarer: