lördag 11 juni 2011

Drömmars önskelista...

Har suttit i några dagar och funderat på vad jag skulle vilja ha om jag hade mer pengar. Min drömmars önskelista kan man väl säga.

1. En resa till soligare breddgrader. Skulle vara så skönt att komma iväg till solen och stranden en vecka eller så. Bara att få släppa allt hemma och bara koppla av!

2. Ögonoperation. Har suttit och läst på nätet om att operera ögonen! Tänk va skönt att slippa glasögon och linser. Skulle vara helt ljuvligt! Har kollat två olika kliniker och den andra är betydligt billigare. Är himla sugen på att göra det, men då är det ju pengarna som hindrar liksom. Kostar 23000...

3. Skulle vilja ha en trall på uteplatsen och vita trä ute möbler på den! En sån där grupp med soffa, bord och två stolar. Men dom kostar ju en del dom med... Jag får börja köpa triss och hoppas på att jag vinner nån miljon...

4. Sen är jag sugen på att köpa en Volvo V70, men jag vill inte ta nå mer lån och få dyrare utgifter i månaden. Så min gråa pärla får duga ett tag till! En Volvo skulle vara kul just för att det är en bra bil med bra utrymmen. Men som sagt, det får vänta. Gråa pärlan tuffar på än. Inge fel på den alls! Men drömma måste man ju få göra! =)

Jaha, det var väl det jag kom på nu då. Ska strax dra iväg till Djurås och börja träna inför "Dans i sommarnatten" som vi visar upp i natt. Och vågar jag tro på att det inte kommer att regna för en gångs skull? Vi börjar ju bli ganska vana med att det regnar när vi ska dansa. Men nu ser det himla fint ut! Lite trökigt att stå inne i en gympasal hela dagen, men jag har ju hela sommaren sen och njuta av solen! Så jag ska inte klaga! Ha ha!

Ha en trevlig helg!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt oplanerat hamnade jag på dans i sommarnatten. Det var magiskt, jag rös och fick tårar i ögonen emellanåt. Super! Kramar Malin Liss

Jenny sa...

Va kul att du tyckte det! Kul att folk blir berörda! Då har vi åstadkommit det vi velat! =) Tack för att du kom! =)