torsdag 30 juni 2011

Internet!!!

Sitter hemma hos mamma nu och har betalt mina räkningar. Internet har inte funkat nå bra hos mig på över en månad. Och nu när jag kom hem från Zakynthos så funkade det inte alls! Har ringt och pratat med dom och dom säger att det är driftstörning för tillfället. Men att jag ska återkomma... Men siddu bredbandsbolaget! Imorrn kanske inte ni inte har mig som kund så länge till! Har fått bättre erbjudande från 3 och kommer troligtvis att ta det! Billigare och snabbare! Orkar inte hålla på att tjafsa med dom nå mer. Vet inte hur många gånger jag suttit i telen med dom nu. Nej så tack och adjö!

Zakynthos var helt underbart! Jag och Marit har suttit och solat från 09.00 till 17.00 varje dag... hihi... Soldyrkare vaddå!? Plus att vi sprang 5 dagar av 7 på stranden tidigt på morgonen. Konstigt nog så mötte vi dom som var på väg hem från bargatan då.... Vi gjorde ett försök att ta oss ut på bargatan och ta en drink eller två, men vi gick rakt igenom och fortsatte hemåt längs stranden. Vi kände vi var för gamla! När man var mellan 18-20 år så tyckte man det där var kul, men inte när man är 30+! Ha ha!

Nu har det iaf gått en vecka sen jag kom hem, och imorrn drar jag iväg igen. Första anhalten blir Åtvidaberg och tävlingen hela helgen, sen på måndag så stannar jag till i Katrineholm för dansläger hela veckan! Guuud va roligt det ska bli! Är taggad till tusen för tävlingen och längtar till jag får dansa igen! Faktiskt! Och kul att få dansa hiphop, locking, house och wacking! =)

Nej nu ska jag dra hem igen till doggsen. Blev en snabb visit hos mor och betala dom där nedrans räkningarna. Blir en snabbdusch, sen mat och efterrätten blir melon, jordgubbar och vaniljkesella! Och troligtvis lite popcorn till nån bra film! Men måste försöka ta mig upp någorlunda tidigt imorrn så jag hinner städa, packa, tvätta Funky och två promenader!

Hojt!

Inga kommentarer: