onsdag 7 april 2010

En eloge till mina föräldrar!

Ja nu är det dags, nu sticker jag till Tyskland och hälsar på bror! Kommer att bli himla kul! Och varför vill jag då ge en eloge till mina föräldrar? Jo, därför att dom är helt underbara som alltid ställer upp och är hundvakt åt mig, när jag är så tokig och skaffar två stycken. Oavsett vad jag ska hitta på, jobba, gå ut på krogen, umgås med vänner där hundar inte är tillåtna, ut och resa mm, så ställer dom upp och är hundvakt! Jag har insett att jag har himla tur att mina föräldrar är så himla snälla! Vet andra som inte har det lika lätt med hundvakter när det behövs, men hitills har jag inte haft några problem alls! I vått och torrt så säger dom ja när jag ringer och frågar, om dom själva inte ska iväg på nått. Så TACK SÅ HEMSKT MYCKET, MAMMA OCH PAPPA! NI ÄR GULD VÄRDA! Utan er så hade jag kanske inte kunnat haft dessa "små" vilddjur! Så ta hand om mina skatter nu när jag är borta och roar mig med storebrorsan! Men det vet jag att ni gör! =) 

KRAM PÅ ER! 

Bye bye! 

Inga kommentarer: