onsdag 2 maj 2012

Tävling i helgen!

I helgen drar ju jag och Elin som sagt till Västerås och tävlar. Ser verkligen framemot det! Ska bli så roligt! Känner att jag och Funky är på G! Hon har varit så duktig på träningarna så det kan gå riktigt bra! Fast jag tror att går det bra så kommer det gå så där toppenbra, annars blir det tvärtom! Får jag nån bra film så ska jag lägga ut den, samt en film från förra året i Västerås för att visa skillnad på hund! Förra året stack hon under varannat hinder. Det tror jag knappast att hon kommer göra i år! Det känns förbannat bra! =)

Tänk, solen skiner och det är verkligen klarblå himmel! Helt galet! Man mår så himla bra då! Synd att det ska bli sämre väder igen till helgen. Kan vi inte få behålla det här vädret nu? Ända till slutet på september skulle vara bra! =) Men det är ju önsketänkande!

Nej ska fortsätta med det jag höll på med... Blev bara ett litet snabbt inlägg!

Njut av solen nu! Det ska jag!

Bye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kommer ha det suuuuuuuuuuuperbra! =)