tisdag 15 maj 2012

Box!

Ska strax iväg och gå på kick n box! Känns som att jag börjar komma igång lite med träningen igen nu! Känns himla skönt! Är lite trött, men känner mig ändå taggad att få boxas lite! Hoppas jag blir så där skönt slut! Ska bli himla skoj!

Nästa vecka ska jag och Elin springa tjejruset! Shit, hur kommer det gå! Kan ju inte säga att jag varit flitig med löpande på sistone! Men jag sprang i söndags, och sen förra måndagen. Får väl inte den tiden jag hade tänkt från början, men men. Jag får sikta på att få bättre kondis till nästa tävling, vad det nu blir! =)

I helgen blir det köra av i Lindesberg! Jag och Klara drar iväg med våra racer hundar och tävlar! En dagars den här gången. Ganska skönt ändå. Var ju på tvådagars sist. Är skönt att bryta av och bara köra en dag ibland, även om två dagars är himla trevligt! Är så himla skönt att man har ett tält nuförtiden! Behöver man inte bekymra sig om vänder och vind!

Imorgon drar jag iväg till Stockholm och hälsar på efterlängtade Rebecca! Insåg att det var fyra år sen jag såg henne sist. Och då var hon höggravid med Dante, så han har jag inte träffat än. Så det ska bli spännande! Ser verkligen framemot att träffa henne nu! Även om det blir 3 dagar borta på fyra dagars ledighet! Men va fan! Man lever bara en gång!

Nej nu lär jag dra, annars missar jag passet!

Hojt! =)

Inga kommentarer: