tisdag 1 maj 2012

1:a maj!

Det är första maj! Snart är det sommar! Allt blir ljusare och man känner riktigt att sommaren är på ingång! Kan inte bli bättre! Men ändå sitter jag inne och bloggar? Var ute nästan hela dagen igår så jag unnar mig lite inne tid idag... Men jag ska ge mig ut lite senare tänkte jag. Ska hem till mor och far och deklarera idag också. Jag veeeet, lite sent. Men bättre sent än aldrig! =)

Helgen har varit helt underbar! Fler sånna helger tack! Och det tror jag att jag kommer få! =)

På sista april följde jag med en kompis till en fäbod för lite fest, men den ballade ur lite... Lite för mycket dricka hamnade i kropparna så jag hoppade in i bilen och drog till Martina. Där blev det en skrattfest utan dess like! Oj oj oj! Var längesen jag skrattade så mycket på få timmar! Så tack gumman för en trevlig kväll! =)

Dessa bilder togs under min underbara helg! Helt fantastiska bilder blev det! På fantastiska modeller! Men det är bara att erkänna, Pontii är den stora supermodellen i den här familjen/flocken! =)







Nej nu lär jag dra!

Hojt! =)

Inga kommentarer: