söndag 19 februari 2012

Imorrn smäller det!

Nu är dagen D här! Shit asså, va tiden går fort! Kändes som att det var jätte långt kvar till den 20 februari när jag bokade tiden. Få se om jag får sova nått inatt, eller jag ligger och vrider och vänder mig och tänker på alla möjliga konstiga scenarior som kan hända! Jag är nog mest orolig för smärtan faktiskt! Men det löser sig. När det väl är över så är ju faktiskt det värsta över!

Ska ta tåget in imorrn för första gången med Pontii. Mamma tar Funky på en gång på morgonen. Pontii ska få vara med farfar under eftermiddagen tills pappa slutar. Sen får vi se under veckan hur ögonen känns. Om det jag är ljuskänslig hela veckan så blir båda hundarna i Leksand. En hos Elin och en hos Anna. Jag har ju ingen aning om hur det kommer att kännas så det är ju svårt att svara på!

Skulle ha åkt och tränat lite idag också med hundarna men jag valde att stanna hemma. Funky har varit lite kass i magen i natt. Lite hård och spytt. Så jag vilade doggsen idag. Hon har varit ganska seg och har inte velat ätit, och då känns det fel att åka och köra henne på en agilitybana. Så nu ligger vi i soffan alla tre och har det mys. Och mer mys blir det!

Nu kommer jag ju vara lite avskärmad från internet, tv och sms i några dagar, så vill ni mig nått så ring. Svara på sms kan vara svårt dom första två dagarna, sen får vi se!


Nu blir dessa ett minne blott!

Tach och hej!

Inga kommentarer: