fredag 3 februari 2012

Freestyle!

Japp då drar jag! Ikväll efter jobbet bär det av mot Karlstad och Scandic där jag kommer bo resten av helgen! Ser nästan lika mycket framemot hotellfrukosten som kursen! Ha ha!

Kursen kommer att gå av stapeln i Kristinehamn, så jag kommer att åka emellan. Men det var bara ca 4 mil, så det är lugnt! Men jag kommer nog vara satans trött på kvällen. Ikväll blire ju bilåkande, så jag kommer nog att dimpa ner i säng direkt när jag kommit fram! Kommer ta ca 3 timmer vad jag förstått.

Men åh va roligt det kommer att bli! Hoppas verkligen jag får blodad tand nu och sätter igång och tränar Funky på allvar! För hon ska minsann bli en freestyle hund! Och jag kan ju inte hålla i kurser om jag inte har en hund som kan göra trixen! Eller hur!

Nej nu lär jag kolla över det sista innan jag åker! Pontii ska få vara hemma med bästa Anna, så han kommer ha det superbra i helgen!

Kanske bloggar om kursen under helgen, man har ju fri internet på hotellet. Så håll utkik! =)

Kram!

Inga kommentarer: