lördag 31 december 2011

Året som gått...

Ja vad har man gjort det här året egentligen? Något spännade?

Året började ganska bra, blev lite upp och ner men inget som störde vardagen värst mycket. Tog en beslut att förändra mitt liv och tog tag i det! =) Riktigt stolt över mig själv där faktiskt! Hade dansshow i slutet på maj som gick himla bra, som alltid! =) Jag och Marit drog iväg till Zakynthos en vecka och bara solade och badade. Helt underbart! Efter midsommar drog jag iväg till Åtvidaberg först och tävlade, sen vidare till Katrineholm och dansade på ett läger. Sen bestod hela sommaren åt att jag tävlade med Funky. Första tävlingssommaren för oss! Hösten kom och jag började på mitt nya jobb. Idrottslärare i Leksand. Sen har hösten också bestått av många återkommande förkylningar som jag nu hoppas har gett sig för den här säsongen! Hösten har iaf bestått av mycket jobb och försök till träning av både mig och hundarna. Ska bli lite ändring på det till nästa år. Då är det träning som gäller! =) Jul kom och gick fort som bara den och nu är det bara kvällen kvar av detta år som kommer att spenderas med brorsan och hans tjej Millan och några till! Kommer att bli en toppenavslutning på året. Självklart får mina kära hårbollar vara med också! Och tack gode gud så är dom inte rädda för smällare och raketer! =)

Vad har jag att vänta till nästa år då? Jo först och främst så är det freestyleinstruktörsutbildning i februari. Kommer att bli skitkul! Sen är det bara att träna på under våren, för i vår ska jag tydligen ha uppvisning på klubben... Tur man har lite press så man tränar på! =) Blir tävling i mars som vanligt och även show i juni. Har lite roliga planer till den, få se om det går igenom! =) Blir nog tyvärr inget dansläger i år som det ser ut nu. Håller tummarna att det kan bli av iaf, men det ser mörkt ut. Så det blir en tävlingssommar antar jag! Jag hoppas att jag kan ha råd att åka utomlands igen. En vecka i solen skulle inte skada! =) Sen hösten återstår att se vad den har att bjuda på. Ingen aning faktiskt! Allt kan hända! Och jag hoppas att året blir positivt och fullt med glädje och roliga saker!

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund till innan lunchen ska intas, sen måste hundarna ut innan jag ska göra mig iordning för fest ikväll! =)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER! KRAAAAM!

Inga kommentarer: