onsdag 21 december 2011

Julavslutning!

Idag var det avslutning med idrottsjobbet. Volleybollturnering! Var längesen jag skratta så mycket som jag gjorde idag. Några av mina kollegor är ju helt galna och förbannat roliga. Vi var riktigt duktiga också. Vi vann alla våra matcher i grundspelet men sen förlora vi första i slutspelet. Attans! Men som sagt, roligt var det!

Nu ska iaf jag ta ett efterlängtat jullov och ladda batterierna! Men störd som man är så har man börjat jobba lite inför nästa termin iaf. Letat lite musik så man har lite förslag till eleverna om deras fantasi sätter stopp! Inte för att det brukar vara något problem, men man kan ju föreslå istället för om det blir låtval som inte passar riktigt...

Under lovet blir det lite dans iaf... Hemligt projekt... hihi... Sen ska jag även lämna in bilen på service. Kamremsbyte... inte nått roligt men ändå en förbannat viktig kostnad!

Imorgon ska jag ta hand om städningen inför julen och sen på fredag blir det nog att fixa köttbullarna! På julafton ska det inte vara några gummibollar man köper på affärn! Aldrig i livet! Saftiga, goda hemgjorda köttbullar är det som gäller! Hade också tänkt julbaka lite, men få se om det blir av! Hoppas det! Hör du det Elin! Ha ha!

Nej nu ska jag softa lite i soffan iaf!

Om jag inte uppdaterar nå mer innan jul så önskar jag alla en GOD JUL! =)

Kraaaam!

Inga kommentarer: