tisdag 23 mars 2010

Funky 1 år!

Tänk att det nu har gått ett helt år sen denna lilla dam såg världen för första gången! Helt otroligt va tiden går fort. 

Som ni förstår så älskar jag denna varelse över allt annat! (Pontii delar så klart den platsen) Hon är en underbar hund som tar alla med storm med sin stora charm! Att hon älskar människor är både ett plus och minus men mest ett plus faktiskt! En glad hund är ju en lycklig hund! 

Nu när första året har passerat så ska jag komma igång med löpningen igen. Ska bli riktigt skönt! Har ju fuskat lite och började åka spark med henne för 3 veckor sen, och det har gått toppen! Hon var lite skeptisk till en början men nu går det jättebra. I söndags åkte jag med henne lös ganska långt och hon skötte sig jättebra! Tanken är ju att hon ska kunna vara lös hela tiden när jag springer, åker spark, inlines och cyklar. Och går så klart! Så jag får kämpa på! 

Nej nu ska jag ta och burra ner mig i soffan en stund innan konferans och dansjobb ikväll! 

Men STORT GRATTIS till min lilla prinsessa! =)

Vackra Funky 1 år! 




Här är lilla råttan för exakt ett år sen! 




Tack och hej! 

1 kommentar:

fia sa...

Gud vad söt hon är, jag går sönder=)