onsdag 11 april 2012

Påsklov...

Hade så mycket som jag har planerat att jag skulle hinna med under lovet. Men hitills så har soffan varit min bästa vän. Vädret gör en ju till den mest deprimerade personen på jorden. Regn och rusk hela veckan. Så förbannat trökigt! Men jag ska ta mig i kragen och göra lite iaf. Hoppas jag! =) Tur man har andra saker som lyser upp i det gråa. Även om det är grått utomhus så är det förbannat ljust inombords! =)

Den här texten cirkulerar på FB just nu. Tycker den är så fin och säger ganska mycket om hur man ska tänka. Den är så sann!

"Life is to short to wake up in the morning with regrets
So love the people who treat you right
and forget about the ones who dont.
And believe that everything happens for a reason...
if you ge a chance - take it
if it changes your life - let it
Nobody said that it would be easy...
They just promised it would be worth it."

Nu är Greys snart slut, så nu slår jag på en film och slötittar lite innan det är dags för sängen. Har ju fortfarande sovmorgon. I fyra dagar till! Så man lär ju ta vara på dagarna innan man är tillbaka till allvaret igen! Fundera över texten, säger den dig nått? För det gör den för mig! =)

Natti!

Inga kommentarer: